pendatang baru

assalamualaikum...
huhu excited baru buat blog hahaha nampak aku dah ketinggalan zaman hahaha...
sebenarnya aku dah lama nak buat blog tapi tidak kesampaian sebab kekangan masa pehh ayat macam budak nak jawab SPM hahahaha...sebenarnya intro blog ni aku nak cerita serba sedikit pasal aku yang ajet-ajet hot ni...nama aku NUR SUHADA BINTI ISHARI asal JB...Orang panggil aku ADAH  sekarang aku study dekat KPTM Gua musang Kelantan nampak jaoh tercampak...
ni lah aku bajet kan..hahaha sori buat anda nak muntah 

apa lagi nak cerita ekk? Hah...aku ni ex-student SMK Impian Emas so sape sekolah tu angkat tangan hahaha...(poyo padahal tak ada sapa pun yang baca entry aku ni lagi hahahha) Aku sekarang tengah minggu final exam tak sabar rasanya nak balik johor nak lepak JEDDY...Masa dulu akuyang beriya-iya nak beljar jaoh dan aku tak expect lah jaoh giler aku tercampak study jaoh ni ada keburukan dan kebaikannya...haih nak meyesal pun dah tak guna.Study jaoh mengajar aku untuk sabar dan tabah sebab aku dekat sini sorang je tak ada sedara-mara pun.Banyak yang dah berubah bila aku study dekat Kelantan contoh perubahannya lah dulu aku dekat johor aku tak ada haters sekarang dekat kelantanaku haters bhai nampak sangat aku semakin jahat seab tu ada haters hahahaha...so berhati-hatilah dengan aku..

2 comments:

  1. Yeayyy! Nanti follow blog kakngah tau.. Pape pun, welcome to dunia blogger!

    ReplyDelete

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...