CUTI YANG MEMBOSANKAN

Assalamualaikum...

aku rasa sangat bosan bila cuti ni...haih masa tak cuti tu sibuk nak cuti tapi bila dah cuti bosan lah pulak(tu lah manusia tak pernah puas) Masa study dulu aku nak sangat tengok tv tapi bila dah balik tv tu sampai dah tak bukak langsung...Masalah betul lah aku ni...Aku tak tahu nak buat apa lagi selain membuat kerja rumah...dah siap buat kerja rumah lepas tu dah  rileks tak ada buat apa-apa lagi.

               In sha allah 13hb ni ada majlis kecil yang akan diadakan di teratak aku(teratak sangat tangan ke bahu...hahhhahahha) Majlis tu majlis yang kecil yang akal di hadiri oleh jiran tetangga,sedara-mara dan shabat handai...Sepatutnya majlis ini di buat sebelum aku sambung belajar lagi.Oleh kerana masa aku nak sambung belajar tu keadaannya sangat rushing so tak dapat lah buat majlis ni...Jadi kita tangguh sampai aku cuti sem...

              Mungkin hari ahad ni mak aku dah mula nak tukar langsir pastu nak tukar kusyen ruang tamu...Majlis yang kecil tapi bermakna bagi aku sebab majlis ni diadakan atas permintaan aku sendiri dan khendak parents aku dan nenek aku...Majlis ini ialah majlis kesyukuran kerana aku dapat sambung belajar dan majlis tahlil untuk ahli keluarga aku yang telah kembali ke ramahtullah...Agar majlis dapat diadakan dengan lancar in sha allah...Sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...