CUTI SEM SUDAH BERMULA.

Assalamualaikum...

Tajuk entry je dah menceritakan segalanya...Hari ni aku nak update pasal kisah hidup aku yang bakal menjadi penggangur terhormat di rumah untuk jangka masa 1 bulan lebih...Aku sampai johor tengah hari tadi so penat lah sikit sebab naik tren kan.Aku tak tahu lah nak buat apa cuti sem ni...Ohh sebelum tu aku nak cerita masa 15/11/14 yang lepas family aku pegi gua musang sebab nak amik barang-barang aku yang seriously banyak giler kot...

BERSAMA ABANG

dinner dengan keluarga tercinta padahal time ni tak study management lagi

Tapi sayang aku tak dapat balik dengan diaorang sekali sebab aku ada paper lagi hari ahad tu (adoiyaiii...sadisnya nasib aku).Sekarang aku nak cerita pasal majlis perpisahan aku dengan housemate aku A3-2...Kitaorang adalah makan-makan dekat restoran sebelah kolej ue.Nak spend masa sama-sama lah katakan.Oleh kerana aku ni yang paling lambat balik so aku pun kena hantar diaorang sorang demi sorang...Hanya tuhan je lah yang tahu macam mana sedihnya hati aku nak melepaskan mereka semua yang selalu ada di sisi aku selama ni yang ada dengan aku time susah dan senang aku...Mereka lah kawan,mereka lah musuh, mereka lah segalanya.Terima kasih korang kerana sudi jadi kawan aku dan menjaga aku...TERIMA KASIH A3-2














No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...