KISAH SI DIA

Assalamualaikum...

Hari ni aku nak cerita pasal si dia yang aku minati(haih gatal he). Aku kenal dia sebab dia ni cousin kawan aku so adalah kawan aku ni tunjuk satu video yang mamat nie post dekat insta. Dia tersangatlah comel bagi pandangan aku. Biasalah perempuan kalau dah minat lelaki sah-sah perempuan tu nak nak tahu aktiviti dia bagailah... Aku pun follow lah insta dia hehehehe(gatalnya kau suhada)...First aku stalk lah dekat insta dia pastu aku banyak tanya dekat cousin pasal dia...Cousin dia bagitau aku yang dia ni baik dan perangai gila-gila...

       Selepas seminggu aku follow dia punya insta aku pun mula jatuh hati dekat dia tapi aku tak berani ke depan sebab diakan hesem manalah nak berkawan dengan orang macam aku ni (rasa rendah diri lah pulak). Dia tu dah lah pandai tak sama taraf dengan aku(dekan pulak tu).Haih makin tipis lah harapan aku...tak apa lah aku dah biasa macam bila aku suka je mesti dia tak suka aku jugak...Masalah haih (haih betulkan niat suhada awak datang sini nak belajar bukan nak bergewe)

        Tapi ada good news aku ada add dia dekat we chat dan dia accept aku...hehehe seronok hati ini sebab tulah update blog kalau tak memang tak lah...sebab esok aku ada final exam.Itulah jela aku ceirta pada kali aku harap kau orang terhibur walaupun entry kali membosankan sedikit hahahhahaha...selamat malam semua doakan kejayaan aku pada hari esok...




I want to tell you something

Hrmmm?


No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...