MENLUANGKAN MASA BERSAMA

Assalamualaikum...

sudah lama aku tak mengupdate blog ni terasa rindu pulak dekat blog...tu yang nak update.Entry kali ni aku nak cerita serba sedikit pasal bagaimana aku menghabiskan masa cuti sem aku ni dengan bijak(tak adalah bijak sangat).Aku dapat habiskan masa dengan biela seblum dia sambung belajar pada 23 haribulan ni maksudnya esok dia akan bertolak ke melaka...OMG aku akan merindui budak gila.Dia akan sambung belajar dekat politeknik melaka (hrmmm...untunglah belajar dekat)

        Aku rasa seronok dapat jumpa dengan diaorang sebab dah enam bulan menyimpan rindu nak jumpa dengan diaorang...Dapat tengok wayang dengan biela dan mira the best things bila balik daripada gua musang ni than dapat jumpa aien dengan dilla...Arghhh macam tak percaya dapat jumpa diaorang...







si pemandu yang aku akan ku rindui






No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...