MARATHON WAS SUPER FUN

ASSALAMULAIKUM... 

           Halo hari ttbe rajin nak update belog kita ni.Tu pun sbb hari ni cuti huhu oh lupa nak wish Happy Labour Days kepada semua pekerja. So hari ni aku nak ceritakan sikit tentang event marathon yang baru baru ni aku join.

            Firstly event marathon ni berlaku dekat aeon dato onn so dekat lah nak pi plus ni first time aku join marathon. Semua orang terkejut aku join event macam marathon.

             Aku ni boleh dikategori pemalas jugak lah nak join benda benda gini.  Tapi setelah di motivate kan oleh seseorang. Jadi semangat nak join benda benda gini.

              Larian start 8:30 cmtu lah before nak lari sempat lagi painting muka pakai stick yang glow in the dark laei. Masa start tu aku lari biase biase je lah tak nak laju sangat dah separuh jalan cmtu aku cakap ngan diri aku kenapa lah join benda ni.

               Separuh jalan tu adalah rasa menyesal tapi menyesal tu hilang bila kau lambang aeon dari jaoh so aku cm berlari lah beriya tapi last last tak dapat medal huhu *sadis hidup*.

                  Bestnya daripada marathon ni aku dapat jumpa kawan baru. Jumpa abg dan akak yang dah ada pengalaman. Memang tak rugi lah join marathon wlaupun tak dapat medal its okay next time aku nak dapatkan medal .

                 Oh lupa nak cerita tak dapat medal tapi dapat sakit kaki yang teramat sangat sempat jugak lah aku telan panadol extend 2 biji baru lah okay. Ahahahaha nak sangat larikan amik kau.  Kaki cramp bhai.  Huhu.

                    Okay sampai sini nak tulis next aku akan aktif balik dalam update belog ni so stay tuned. Okay bye 👋




No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...