kelurga adalah segalanya

Assalamualaikum...

mak yang sentiasa aku rindui
abang aku yg tersangat lah menyakitkan hati aku
keluarga adalah satu anugerah yang terindah untuk aku.Keluarga aku sebuah keluarga yang kecil yang belum berkembang.Bila nak berkembang? itu kena tunggu abang aku khawin barulah berkembang ishari ahahahah (bila abang aku nak khawin) hahhaaha...
gambar raya tahun ni

keluarga aku jenis yang sempoi terutamanya mak aku dan abang aku.
Ayah aku tak sangat sebab dia kan ayah kena tegas sikit... hok comel
molek kat hujung ue pun sempoi gak kadang-kadang.Aku rindukan diaorang
lah tak sabar nak balik johor...hrmmm 




No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...