SEM 2 BERMULA

Assalamualaikum...

          Dah lama seyh tak update blog aku ni dah berhabuk jugak lah aku tengok blog aku ni...Aku ni nak cerita sikit tentang aku punya kehidupan sejak start sem 2 ni... tak banyak yang berubah tapi aku duduk dekat tingkat empat ya ampun gi mana ni dong.Masa bawak barang dari bawah sampai ke tingkat empat memang tak cukup nafas aku tapi yang paling tak cukup nafas ialah ayah aku lah kesian dia (terima kasih ayah you are my hero)...
          Kelas aku dah start dah ya ampun jadual sem 2 memang pack giler macam sardin dalam tin...Haih sabar jela nok nak buat macam mana kan kata student kan...Klau nak dekan macam sem lepas kena lah kuat usaha kan...Cerita pasal dekan result sem 1 memang dapat membanggakan mak dan ayah aku...Alhamdulilah syukur ke hadrat ilahi tak sia-sia aku pernah nangis sebab assignment aku hilang.



alhamdulilah result aku dapat mengembirakan hati keluarga aku...


No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...