GENAP 21 TAHUN

ASSALAMULAIKUM...

                  Good morning! selamat pagi! hari ni extra ceria sebab hari ialah birthday aku tapi birthday kali di sambut di tempat kerja orang wish ws semua tak dapat reply on the spot yelah keje kan. Alhamdulilah dengan izinnya aku dapat sambut hari jadi aku yang ke 21 tahun. Best birthday kali ni dapat sambut dengan family dah lebih kurang dua tahun tak sambut dengan diaorang semua. Aku selalu sambut dengan housemate dan classmate je. Umur dah meningkat tapi ketinggian tak menigkat serta kematangan tidak akan pernah meningkat. 
                                21 tahun pintu kebebasan yelah 21 tahun dah boleh mohon br1m semua dah boleh mengundi ( mengundi untuk negara) *ttbe  tapi aku harap dengan kebebasan aku ada aku takkan salah langkah. Aku harap dengan prtambahan umur aku ni aku dapat bagiorang sekeliling aku positive vibes. Aku nak dengan umur 21 tahun dapat aku perform yang lebih baik dalam segala jenis bidang.
                                 Harap dengan doa doa orang sekeliling aku dapat kebahagian aku sendiri. terima kasih atas segala ucapan diberikan. Tu jelah buat masa sekrang kalau bos aku tak bagi kerja aku update lagi okay. 
  
Bye! Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...