DAH START PRATIKAL

ASSALAMULAIKUM...

                 Morning! dah lama tak mengupdate blog yang sudah lama gue tinggalkan. hari ni aku nak dok cerita sikit macam perjlnan aku selama dua minggu ni. First tu memang nervous bak hang ketaq lutut cheq ni hah.Aku punya nervous dripda seminggu aku start pratikal lagi malam tak boleh tidoq duk pikiaq pasai LI tapi alhamdulilah dalam duk nervous nervous dah dua minggu aku jalani dunia pratikal. Aku pratikal dekat utm space department apa? Dirahsiakan hek.hek.hek. dekat department tersebut aku dikelilingi orang yang chillax chill dan relax. diaorang okay tak pressure orang satu jelah diaorang suka sumbat aku dengan makanan. kadang kadang pagi lagi dah bagi aku makan mee goreng lah apa lah pastu petang jangan cakap lah karipap. kadang duk pikir gak aku ni pi pratical kaa pi makan.
                               supervisor aku baik orangnya perempuan so mudah nak kautim ke apa. Semoga ada berbalance beberapa bulan je lagi harap semuanya okay dan dipermudahkan semuanya aminnn...sapa yang terbaca entry tolong doakan adah yee. Semoga dapat graduate dengan cermerlang aminnn...Okay dah sampai sini je yee boss den nak datang.Kalau kantoi mampuih.

Bye assalamualaikum, 
 

No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...