SEM 3 YANG MEMENATKAN

ASSALAMUALAIKUM...

                 Kepada semua pembaca sekalian pada malam ni aku nak bercerita serba sedikit tentang sem 3 yang aku alami sekarang ni...walaupun ianya agak membosankan sebab setiap kali entry mesti aku cerita aku punya akademik dekat blog...dah kata pun life as student kan takkan kau nak update pasal boyfriend tiap2 kali online blog kan(den single laie, kepada sesiapa yg berkenan boleh lah masuk line) just kidding tak pikir lagi. Lagipun aku bila ada boyfriend ni nnty aku rasa serabut sangat2 sebab aku kena update apa aku buat setiap hari dekat boy aku.
                  
                 Okayy sekarang aku dah melalut ke arah yang lain(credit kepada otak aku dan tangan aku daripada terus melalut) Sem 3 ni aku rasa berat sikit bukan disebabkan berat aku yang sudah meningkat naik tapi subjek sem 3 agak susah. Aku tak tahu lah sem ni aku boleh kekalkan pretasi aku pun tidak tapi doakan2 lah supaya pretasi aku meningkat ye demi membanggakan kedua ibu bapa aku yang berada yang jauh nun disana...

                   Sem 3 ni banyak mengajar aku untuk manage sesebuah program dan majlis. So that's way lah aku rasa tough sikit. Setiap hari mesti ada meeting. Aku pulak jadi secretary atau dalam bahasa melayunya setiausaha. Haih besarlah tanggungjawab aku. Doakan lah aku supaya segala assignment aku berjalan dengan lancar in sha allah. Aminnnn.

Bye-bye(sambil tangan melambai kearah laptop)

No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...