CUTI SEM BERMULA!

ASSALAMUALAIKUM...

                 Selamat sore kalian hari ni ibu susanti mahu mengupdate tentang cuti sem ibu yang baru saja bermula (haih bila masa pulak aku tukar kewarganegaraan ni..haihh) Okayy mengarut back to the story hehehe...hari aku nak cerita tentang cuti sem yang menjelang ( dah macam hari raya lah pulak) semalam lagi aku dah sampai johor...Aku tak sempat mengupdate blog sebab yelah perjalanan jauh kau nyah dari kelantan ke johor bayangkan jelah. Penat dia tak tu tak dapat di luahkan.
                 Aku happy sangat pagi ni dapat sarapan dengan keluarga and aku ada good news aku sekarang ni proses mengambil lesen motor (vroommm vrommm) Kenapa lesen motor? kenapa bukan lesen kereta? adakah persoalan itu yang bermain di pemikiranan anda semua tunggu biar saya jelaskan ( ayat macam ayat iklan dah aku tengok) sebenarnya tujuan aku amik lesen motor ialah untuk merempit ahhahhhhaha( ketawa jahat) tak ada lah aku amik lesen motor sebab aku nak bawak motor untuk sem 3 nanti sebab aku kan duduk umah sewa sem 3 ni so kena lah ada kenderaan nak ulang alik pergi kolej.

                 That's why lah i pick motorcycle than car tak kan lah ayah aku nak belikan kereta pulak lahai (pak cik kayo) Aku kena buat yang terbaik utk dapatkan lesen ni kalau nak senang dekat gua musang nanti...hrmmmm tapi yang penting cuti sem aku nak spent masa dengan kawan-kawan aku yang dag lama aku tinggalkan ofc aku rindu diaorang. In sha allah aku akan cari masa untuk diaorang nanti in sha allah( shout to dilla cepatlah balik johor jangan duduk lama sangat dekat melaka tu)

                                         Sekian terima kasih :)
                

               

No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...