MID-TERM DAH DEKAT

Assalamualaikum...

          Hari ni aku menyempatkan diri untuk update blog yang tidak berapa nak popular ni dan tidak berapa banyak pembaca ni tapi hakak tak kisah pun nyah yang penting hati akak puas dapat luahkan perasaan akak dekat sini...Kalau ada yang menyampah dengan coretan akak ni akak nak cakap satu je ADA AKAK KESAH!!!! hahhahhhahah (tiba-tiba nak mengamuk apahal kau adah) Mesti korang ingat akak ni datang bintang kan padahal tak pun...Aku rasa benggang dengan kawan aku sorang ni tapi aku tak nak lah cerita dekat sini sebab nnty kecoh lah pulak nok (akak tak nak publisiti murahan ni nok) 

                  Sekarang aku tak nak cerita pasal kawan ke apa yang sekrang aku nak cerita ni pasal mid-term dah nak dekat adoiyaii aku rasa aku baru je masuk belajar tup-tup dah nak mid-term dah ya ampun gi mana ni dong (suster ngesot mana pula yang datang ni) Ya allah tuhan jela tahu macam stressnya aku nak hadapi ni semua adoiyaiii...Tak apa lah ni kan dugaan sebagai pelajar mak dengan ayah hantar kau jauh-jauh pun sebab nak pandaikan so kau jangan lah nak cepat sangat putus asa...
  
                   Bak kata pepatah "bukan senang nak senang bukan susah nak susah" (betul tak para pembaca...kalau ada lah yang nak baca blog aku ni)...Okay conclusion yang aku dah buat sekarang ialah aku nak pegi study sekarang dah tak nak main-main lagi...bye assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...