CSR DI KUALA KRAI DAN CUTI RAYA CINA YANG SINGKAT

ASSALAMUALAIKUM...

       Para penonton!!!!! ( pehal kau ttbe jerit) hari ni aku nak update pasal aku pegi kuala krai pada 15/02/15 oleh kerana line tenet aku macam harem masa tu so ia nya menanguhkan niat ku untuk mengupdate blog gue...Gua nak cerita jugak lah cerita tentang cuti raya cina singkat yang amat(sobs sobss) 



            dah jangan tenung lama-lama akak nanti malu lah akak...dan mula hati korang berkata kalau dah malu janganlah letak gambar dekat blog ni giler kannn? akak paham situasi korang ahhahahaha rilek la akak gurau je kot(okay merepek) selalunya aku tengok dekat berita je yang pasal banjir ttbe bila aku sendiri dapat tengok semua ni timbul rasa simpati dan segalanya...

             Okay abis cerita pasal CSR di kuala krai sekarang aku nak ceritalah sikit pasal cuti raya cina...baru-baru ni aku ada balik johor(tak payah nak baru-baru sangatlah baru semalam kau sampai gua musang) walaupun cuti dalam jangka masa yang singkat tapi ia berbaloi untuk aku lepaskan rindu dekat keluarga tercinta dan sekarang aku rindu sangat dekat diaorang plus sekarang aku tengah demam arghhhh time2 ni lah kita nak family ada di sisi kan...sobs sobss

I MISS YOU

No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...