PENGANGGUR TERHORMAT

ASSALAMUALAIKUM...
             Hai! *hrmmm ttbe akward pasai paa* Oleh kerana malam den agak lah bosan so ada lah masa nak mengupdate belog mengkome semua.Entry kali pasai PENGGANGUR TERHORMAT  sejak aku habis je pratikal dengan rasminya aku menjadi penganggur terhormat di abad ini.
                     Dah banyak aku mohon kerja tak ada lah pulak yang respon maybe belum ada rezeki lagi kot * hrmmm ayat sedapkan hati. Macam mana sekali pun aku kena keje babe tepu den dduk umah ngakk ada uang pakkk. 
                      Takkan aku nak mintak ayah aku lagi kan dah besar pandai pandai lah aku kena hidup tanpa bantuan mak ayah. Tak ada ke keje kosong nak datang daripada langit kan senang kalau cmtu haih. Kawin jelah senang tak payah keje jaga laki je ahahahahhahha mampuih aku kalau mak aku baca belog ni.
                       Mana tahu lah dengan update belog ni ada seorang jejaka ala ala saharul ridzwan datang tawarkan aku keje dekat tempat dia dan lepastu kitaorang jatuh cinta than nak kawin datang pulak ex dia nak mintak getback semua lepastu bakal mertua aku tak suka aku semua *typical novel be like 
                        Terpengaruh sangat dengan novel sebab aku tangah marathon novel jugak yang aku beli tapi tak sempat nak baca akibat busy pratikal sangat😌
                        Okay lah sampai sini je okay bebila aku free aku update lagi terima kasih sesiapa yang membaca belog cheq naa. 
Bye assalamualaikum=)

No comments:

Post a Comment

KHAWIN ????

Hi Assalamualaikum,                   Hari ni macam biase aku masih wfh so ada lagi lah masa untuk mengupdate belog sementara line aku heklo...